Ledeninfo

Gratis proefles

U kunt altijd een kijkje nemen op een van onze trainingen. Of nog beter... vrijblijvend meedoen! Een proefles is gratis. Neem makkelijke kleding mee en zaalslippers. Kijk op ons lesrooster voor locaties en tijden.

Voor vragen neemt u gerust contact op:

Tarieven, voorwaarden en aanmelding

Tarieven geldig t/m september 2016

Betaling geschiedt uitsluitend per incasso per kwartaal. Bij tussentijdse inschrijving worden alleen de maanden vanaf de inschrijfdatum in rekening gebracht. De inschrijfdatum staat in de bevestigingsmail die u na aanmelding ontvangt.

Leden van de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan die in Arnhem trainen:

• Lesgeld volwassenen: € 108,00 per kwartaal.
  • Lesgeld jeugd (t/m 16 jaar): € 57,00 per kwartaal.
  • Lesgeld studenten (met collegekaart): € 57,00 per kwartaal.

Leden van satellietdojo's die ook in Arnhem trainen:

• U betaald € 57,00 per kwartaal plus de bondsbijdrage, € 27,00 per kalenderjaar.
  • De bondsbijdrage wordt 1 x per jaar afgeschreven na aankondiging van de penningmeester.

Gelrepas

De korting met Gelrepas geldt zolang de pas geldig is, dus tot het eind van het kalenderjaar. U kunt dit verlengen door een scan/foto van de nieuwe pas te sturen naar het secretariaat, info@aikidostichtingarnhem.nl of Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. De kortingen worden jaarlijks opnieuw vastgesteld door de subsidiegever. Kortingen t/m 2016:

• volwassenen: 50% korting
  • jeugd t/m 16 jaar: 100% korting

Opzeggen

Opzeggen kan alleen per mail aan , of per brief aan het secretariaat, Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. Er geldt 1 maand opzegtermijn. Bij opzegging worden de maanden t/m het eind van de maand na de opzegdatum plus een maand opzegtermijn in rekening gebracht. Als u bijvoorbeeld op 3 oktober opzegt, betaalt u door tot 30 november.

Satelliet-leden

Als u traint bij een van de satelliet-dojo’s (Nijmegen en Ede), schrijft u zich in bij uw eigen sportcentrum, en betaalt u daar uw lesgelden. Daarnaast betaalt u eenmaal per jaar een bedrag aan de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan voor het lidmaatschap van de daaraan verbonden landelijke bondsorganisaties. Hierdoor krijgt u toegang tot stages en zomerscholen, graden-administratie en verzekering.

De bondscontributie bedraagt t/m 2016 € 27,00 euro voor volwassenen en € 13,50 voor jeugdleden. Schrijf u in als satelliet-lid.

Wilt u naast uw sportcentrum ook in Arnhem trainen, dan schrijft u zich in als leerling van de Aikido Stichting Arnhem met dit formulier. U betaalt dan lesgeld bij de Stichting, met korting, plus de jaarlijkse bondscontributie (zie boven).

Voor iedereen die (ook) in Arnhem traint: ga naar dit aanmeldformulier....

Voor satelliet-leerlingen die niet in Arnhem trainen: klik hier...

Strippenkaart      Strippenkaart

Geef 3 gratis lessen cadeau! - koop hiervoor een strippenkaart voor 5 euro bij je leraar (contant afrekenen). Voor jeugd en volwassenen!

Introductiecursus voor volwassenen

Drie keer per jaar wordt er een introductiecursus voor volwassenen aangeboden.

De eerstvolgende is gepland in september 2017. Zie elders op deze website. Wilt u op de hoogte worden gehouden over deze of volgende cursussen? Mail ons dan even:

Aikidokleding en -artikelen

Een aikido-pak of oefenwapens nodig? De ASA levert ze nieuw tegen kostprijs, of bemiddelt voor tweedehands, als service voor leerlingen.

Tweedehands:

• Hakama merk Aikikai, maat 126. In goede staat. Koopje, voor 50 euro!

Nieuw

We verkopen tegen kostprijs:

• pakken: maat 120 t/m 150: 30 euro, maat 160 t/m 210: 40 Euro
  • Wapenset (boken, jo, tanto) met hoes: 75 euro
  • Dvd met examentechnieken 6e t/m 3e kyu: 15 Euro
  • ijzeren bolle: 12 euro per paar
  • Boek 'Iron Balls and Elbow Power' door Nick Waites: van 15 voor 12 Euro!
  • Boek 'Aikido; Body, Mind and Spirit' door Nick Waites: 12 euro
  • Boek 'Kokyunage' door Nick Waites: 18 euro
  • Boek 'Aikido and Kuzushi' door Nick Waites: 15 euro

Mail ons je bestelling. Aflevering tegen contante betaling voor of na de les. Geef aan wanneer je komt, of maak een afspraak.

Jackets & t-shirts

Noriko van de Kaishinkan dojo heeft mooie Aikido-designs voor kleding gemaakt, waaronder ook jackets en t-shirts met het opschrift "Aikido Jiki Shin Kan" in Japanse kanji. Je kunt ze vinden op http://nobushi.spreadshirt.net.

Strippenkaart voor 3 gratis lessen

Leuk als cadeau voor vriend, vriendin, familie! Waarde 25 euro. Koop hiervoor een strippenkaart à 5 euro bij je leraar (contant afrekenen). Voor jeugd en volwassenen!

Inschrijfformulier Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan

Hier schrijft u zichzelf of uw kind in als leerling van de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan.

Inschrijfformulier Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan - Lees verder...