Tarieven, voorwaarden en aanmelding

Tarieven geldig vanaf 1 oktober 2017

Betaling geschiedt uitsluitend per incasso per kwartaal. Bij tussentijdse inschrijving worden alleen de maanden vanaf de inschrijfdatum in rekening gebracht. De inschrijfdatum staat in de bevestigingsmail die u na aanmelding ontvangt.

Leden van de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan die in Arnhem trainen:

• Lesgeld volwassenen: € 114,00 per kwartaal.
  • Lesgeld jeugd (t/m 16 jaar): € 60,00 per kwartaal.
  • Lesgeld studenten (met collegekaart): € 60,00 per kwartaal.

Leden van satellietdojo's die ook in Arnhem trainen:

• U betaald € 57,00 per kwartaal plus de bondsbijdrage, € 27,00 per kalenderjaar.
  • De bondsbijdrage wordt 1 x per jaar afgeschreven na aankondiging van de penningmeester.

Gelrepas

De korting met Gelrepas geldt zolang de pas geldig is, dus tot het eind van het kalenderjaar. U kunt dit verlengen door een scan/foto van de nieuwe pas te sturen naar het secretariaat, info@aikidostichtingarnhem.nl of Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. De kortingen worden jaarlijks opnieuw vastgesteld door de subsidiegever. Kortingen t/m 2017:

• volwassenen: 50% korting
  • jeugd t/m 16 jaar: 100% korting

Opzeggen

Opzeggen kan alleen per mail aan , of per brief aan het secretariaat, Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. Er geldt 1 maand opzegtermijn. Bij opzegging worden de maanden t/m het eind van de maand na de opzegdatum plus een maand opzegtermijn in rekening gebracht. Als u bijvoorbeeld op 3 oktober opzegt, betaalt u door tot 30 november.

Satelliet-leden

Als u traint bij een van de satelliet-dojo’s (Nijmegen en Ede), schrijft u zich in bij uw eigen sportcentrum, en betaalt u daar uw lesgelden. Daarnaast betaalt u eenmaal per jaar een bedrag aan de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan voor het lidmaatschap van de daaraan verbonden landelijke bondsorganisaties. Hierdoor krijgt u toegang tot stages en zomerscholen, graden-administratie en verzekering.

De bondscontributie bedraagt t/m 2017 € 27,00 euro voor volwassenen en € 13,50 voor jeugdleden. Schrijf u in als satelliet-lid.

Wilt u naast uw sportcentrum ook in Arnhem trainen, dan schrijft u zich in als leerling van de Aikido Stichting Arnhem met dit formulier. U betaalt dan lesgeld bij de Stichting, met korting, plus de jaarlijkse bondscontributie (zie boven).

Voor iedereen die (ook) in Arnhem traint: ga naar dit aanmeldformulier....

Voor satelliet-leerlingen die niet in Arnhem trainen: klik hier...

Strippenkaart      Strippenkaart

Geef 3 gratis lessen cadeau! - koop hiervoor een strippenkaart voor 5 euro bij je leraar (contant afrekenen). Voor jeugd en volwassenen!