Tarieven, voorwaarden en aanmelding

Tarieven geldig vanaf 1 oktober 2017

Betaling geschiedt uitsluitend per incasso per kwartaal. Bij tussentijdse inschrijving worden alleen de maanden vanaf de inschrijfdatum in rekening gebracht. De inschrijfdatum staat in de bevestigingsmail die u na aanmelding ontvangt.

Leden van de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan die in Arnhem trainen:

• Lesgeld volwassenen: € 114,00 per kwartaal.
  • Lesgeld jeugd (t/m 16 jaar): € 60,00 per kwartaal.
  • Lesgeld studenten (met collegekaart): € 60,00 per kwartaal.
  • Volwassenen die toezeggen minstens een jaar lid te blijven, krijgen een gratis pak. Bij tussentijds uitschrijven betalen zij alsnog de kostprijs (45 euro).

Leden van satellietdojo's die ook in Arnhem trainen:

• U betaalt € 60,00 per kwartaal plus de bondsbijdrage, € 27,00 per kalenderjaar.
  • De bondsbijdrage wordt 1 x per jaar afgeschreven na aankondiging van de penningmeester.

Gelrepas

De korting met Gelrepas geldt zolang de pas geldig is, dus tot het eind van het kalenderjaar. U kunt dit verlengen door een scan/foto van de nieuwe pas te sturen naar het secretariaat, info@aikidostichtingarnhem.nl of Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. De kortingen worden jaarlijks opnieuw vastgesteld door de subsidiegever. Kortingen t/m 2018:

• volwassenen: 50% korting
  • jeugd t/m 16 jaar: 100% korting

Opzeggen

Opzeggen kan alleen per mail aan , of per brief aan het secretariaat, Radboudweg 23, 3911 BE Rhenen. Er geldt 1 maand opzegtermijn. Bij opzegging worden de maanden t/m het eind van de maand na de opzegdatum plus een maand opzegtermijn in rekening gebracht. Als u bijvoorbeeld op 3 oktober opzegt, betaalt u door tot 30 november.

Tijdelijke stop

Als u om bepaalde redenen even niet kan trainen, kunt u een tijdelijke stop aanvragen (per mail aan ). U blijft dan in het systeem, ontvangt onze mailings en kunt incidenteel een les volgen, bijvoorbeeld om weer op te bouwen na ziekte. U betaalt dan 50% van het lesgeld. Dit geldt voor maximaal twee kwartalen. Daarna keert u terug naar volledig lidmaatschap.

Satelliet-leden

Als u traint bij een van de satelliet-dojo’s (Nijmegen en Ede), schrijft u zich in bij uw eigen sportcentrum, en betaalt u daar uw lesgelden. Daarnaast betaalt u eenmaal per jaar een bedrag aan de Aikido Stichting Arnhem Jiki Shin Kan voor het lidmaatschap van de daaraan verbonden landelijke bondsorganisaties. Hierdoor krijgt u toegang tot stages en zomerscholen, graden-administratie en verzekering.

De bondscontributie bedraagt t/m 2018 € 27,00 euro voor volwassenen en € 13,50 voor jeugdleden. Schrijf u in als satelliet-lid.

Wilt u naast uw sportcentrum ook in Arnhem trainen, dan schrijft u zich in als leerling van de Aikido Stichting Arnhem met dit formulier. U betaalt dan lesgeld bij de Stichting, met korting, plus de jaarlijkse bondscontributie (zie boven).

Voor iedereen die (ook) in Arnhem traint: ga naar dit aanmeldformulier....

Voor satelliet-leerlingen die niet in Arnhem trainen: klik hier...

Strippenkaart      Strippenkaart

Geef 3 gratis lessen cadeau! - koop hiervoor een strippenkaart voor 5 euro bij je leraar (contant afrekenen). Voor jeugd en volwassenen!