Nieuwsarchief 2016

20-jarig bestaan grandioos gevierd
Zaterdag 26 september vierden we ons 20-jarig bestaan als Aikido Stichting Arnhem, in aanwezigheid van de Arnhemse wethouder van Sport, Gerrie Elfrink.
Nationale Jeugdstage - Multistijlendag 28 november
Veel jeugdleden uit Arnhem bezochten de nationale jeugdstage in Papendal op zaterdag 28 november.
Aikido Stichting wint Creativiteit Award
Op 7 december 2015 kreeg de Aikido Stichting Arnhem de landelijke Creativiteit Award uitgereikt. Onze club heeft op originele manier stemmen gewonnen voor de verkiezing tot "Leukste Sportvereniging van het Jaar".
Ronnie Stevens 2e dan en andere geslaagden
Op 13 december 2015 behaalde Ronnie Stevens zijn 2e dan met een schitterend examen. In dezelfde sessie deed bruine-bander Loes de Groen examen voor 1e kyu, ook dik geslaagd. In de weken daarvoor en daarna deden veel jeugdleden en volwasssenen dojo-examens, met goed gevolg. Alle geslaagden: van harte gefeliciteerd!
Fijne feestdagen en veel aikidoplezier in het jaar!
Maandag 4 januari gaan de dojo-deuren weer open. Een nieuw jaar met veel leuke en spannende momenten!
Introductiecursus Aikido
Altijd al willen weten wat aikido is? Op 16 maart begint een nieuwe introductiecursus.
Papa- en Mamales
De papa- en mamales was een mooi uur aikido. Een paar nieuwe kinderen op de mat, die het erg goed deden, maar vooral veel ouders..
Oproep aan alle vrouwen met sportieve voornemens
Mijn naam is Marianne Buitenhuis (43), getrouwd en moeder van tweelingdochters (12). Sinds een jaar beoefen ik met veel plezier aikido. Ik zou graag meer balans willen in de man-vrouw verhouding tijdens de trainingen.
GRATIS open les aikido door Satomi Ishikawa (4e Dan)
Op woensdag 9 maart 2016 verzorgt Satomi Ishikawa (4e Dan) een GRATIS open les.
Aikido op AMS
Op dinsdagochtend 5 april hebben Piet sensei en Ronnie sensei aikidoles gegeven op de Arnhemse Montessorischool.
Aikido en Natuur op 21 mei 2016
De Aikidoles op zaterdag 21 mei stond in het teken van de natuur. Jong en oud deden mee!
Jeugdexamens zeer succesvol
Deze week hebben onze jeugdleden examen gedaan. Het is mooi om te zien hoe betrokken en enthousiast de jeugd aikido beoefend.
Gezellige picknick na Centrale Training
In de stralende zon genoten aikidoka, partners en kinderen van een welverdiende picknick op 19 juni....
Picknick op zondag 19 juni
Zondag 19 juni organiseert de Aikido Stichting Arnhem een 'American picknick'
Aikido-bootcamp jeugd weer groot succes!
Het tweede aikido-bootcamp was weer geweldig! Met een bijzondere buitenles van Lijnie Reijers (4e dan) uit Dordrecht, en twee inspirerende lessen van Ronnie Stevens en Piet Lagerwaard in de dojo.
Aikido-dag voor de jeugd: Multistijlen-Jeugdstage
Op zondag 20 november komt er een Aikido-dag voor de jeugd, de Multistijlen-jeugdstage. Gratis! Aikido-leerlingen van 8 t/m 18 jaar kunnen daaraan meedoen. Lekker trainen met kinderen van andere bonden!
Papa-mamadag 2016 druk bezocht
Het was een genot om kinderen en ouders zo massaal samen op de mat te zien. Met meer dan 50 deelnemers mag dit evenement wel een succes heten.